sunnuntai 24. heinäkuuta 2016

Willowbank wildlife reserve

Viikonloppuna mun hostäiti vei mut eläintarhaan katsomaan erilaisia eläimiä joita tältä puolelta maailmaa voi löytää. Päivän aikana nähtiin paljon söpöjä eläimiä mutta myös einiinsöpöjä (huomatkaa toi kuva missä syötän ankeriaita ihme ettei tullu painajaisia !!) Kierroksen lopuksi nähtiin tietysti kiwilintuja, mutta koska ne on yöeläimiä ja elää pimeässä, en saanut minkäänlaista kuvaa niistä. 
Pahoittelen tosi tönkköä suomen kieltä, tää kirjottaminen tuntuu tosi vaikeelta .. Parempi että mä en ees yritä kirjottaa mitään, ehkä nää kuvat kertoo tarpeeks 















Nyt parin viikon loman jälkeen täällä alkaa koulussa kolmas jakso eli pääsen itsekin aloittamaan täällä opiskelun jee...... Huomenna meen käymään koulussa ja hoidan vielä viimeset käytännön asiat ja tiistaina on sitten eka kunnon koulupäivä. Jännittää vähän mennä 2600 oppilaan lukioon, kun Suomessa oon tottunut vähän pienempään ihmismäärään. Koulurakennus on kans aika iso joten varmaankin eksyn ekoina päivinä heh. Plus mun koulupuku on ihan jäätävä mutta anyway ootan innolla koulun alottamista ja uusiin ihmisiin tutustumista! Enköhän mä selviä ihan hyvin

Toivottavasti tää teksti oli ihan lukemiskelpoista ja edes jotenkin selvää suomenkieltä, tää jatkuva englanninkielen kuunteleminen ja puhuminen alkaa vaikuttaa kyllä aika nopeasti (+ väsyttää, tulevat vaihtarit varautukaa !! 10h yöunet ja parin tunnin päikkärit iltapäivällä ja silti illalla kymmenen aikoihin vaikeuksia pitää silmät auki ...)

Nauttikaa Suomen kesästä ja lomasta vielä kun voitte ! :)

5 kommenttia:

  1. Voisin itkee toi pesukarhu on niin sulonen <3<3<3<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii on !!! <3 mutta ei nyt ihan tarvii itkee kuitenkaan :D

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Vau oot jo päässy perille! Toivottavasti sun vuos on alkanu hyvin!! Mulla vielä neljä viikkoo lähtöön, enkä malttais oottaa! Meen siis USA:aan ja jos kiinnostaa, niin mun blogin löytää osoitteesta ellisamericandays.blogspot.fi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu täällä mä oon ollu jo kohta kuukauden (??!!) :D täällä päin maailmaa alkaa koulu heinäkuussa eli lähtö oli aika aikasin kesällä. Nauti täysillä suomesta vielä kun voit ja ihan mahtavaa vuotta sulle ! <3

      Poista