keskiviikko 13. heinäkuuta 2016

Helsinki - Singapore - Melbourne - Auckland - Christchurch

Terveisiä täältä maailman toiselta puolelta!

About 30 tunnin matkustamisen ja viikonlopun mittaisen valmennusleirin jälkeen oon vihdoinkin päässyt mun host-perheen luo Christchurchiin. Tuntuu vieläkin ihan hullulta että oon oikeesti tällä puolella maailmaa yksin tekemässä mun unelmista totta.

<3 :(

Tähän asti kaikki on sujunu tosi hyvinLennot Helsingistä Aucklandiin meni sujuvasti ja sain nukuttua koneessa kiitos äiti että pakotit mut ottamaan silmälaput mukaan. Helsingistä meitä lähti matkaan kolme tyttöä, joista kaksi muuta oli menossa Ausseihin muutamaksi kuukaudeksi. Singaporesta Melbourneen meitä lensi kaksi ja Melbournesta jatkoin yksin Aucklandiin. Olin varautunu itkemään suunnilleen koko lentomatkat, mutta ne menikin tosi rauhallisesti. Stressasin vähän ylipainoa käsimatkatavaroissa, maahantulolomakkeita ja tunnin vaihtoa Melbournessa mutta kaikki meni tosi hyvin ja selvisin tänne ilman mitään ongelmia. 
Meinasin alkaa itkeä siinä vaiheessa, kun Aucklandin koneen laskeuduttua kapteeni toivotti meidät tervetulleeksi Uuteen-Seelantiin. Siinä vaiheessa tajusin että täällä sitä nyt oikeesti ollaan


Aucklandin kentällä mua oli vastassa yfun työntekijöitä ja muita vaihtareita. Meiät vietiin pari tuntia Aucklandista jonnekki keskelle ei mitään leirikeskukseen, missä meillä oli viikonlopun mittanen valmennusleiri. Oli tosi kiva tutustua muihin vaihtereihin ja sain siinä parissa päivässä tosi hyviä kavereita joita toivottavasti nään vielä myöhemmin tän vuoden aikana! Oli myös kiva totutella vähän englannin kieleen ja aikaeroon ennen hostperheen tapaamista.


Oon nyt ollu pari päivää täällä mun hostperheen luona ja mulla on melkein semmonen olo ku olisin kotona. Mun hostit on tosi mukavia ja tullaan tosi hyvin toimeen. Koko ajan on semmonen olo että tää vaihtoon lähteminen oli oikeesti hyvä idea ja tiiän että tästä vuodesta tulee ihan mahtava!

Tässä nyt vähän kuulumisia lentomatkoista ja ekoista päivistä täällä, kirjottelen enemmän myöhemmin ja kerron tarkemmin millasta täällä on




1 kommentti:

  1. Hienoa kuulla, Aino, että olet perillä ja voit hienosti :) Riina ja Baabu

    VastaaPoista