keskiviikko 6. heinäkuuta 2016

vikoja fiiliksiä Suomesta

Viimesiä hetkiä kotona..
 s o s
Nää päivät on menny ihan älyttömän nopeesti. Tänään aamulla heräsin ja tajusin että lähtö on huomenna. Tätä ei vaan pysty sisäistämään ja varmaan siitä just johtuu että mulla on vielä satamiljoonaa asiaa hoitamatta mukaanlukien pakkaaminen loppuun heh



Tän mun lyhyen kesäloman aikana oon yrittäny nauttia Suomen kesästä (eli sateesta) ja kavereiden ja perheen seurasta. Nää viikot on sisältäny paljon ihania hetkiä ihanien ihmisten kanssa mut samalla myös paljon itkukohtauksia ja haikeutta. Tärkeiden ihmisten hyvästeleminen tuntuu niin vaikeelta vaikka tietää että ne oottaa mua täällä vielä kymmenen kuukauden jälkeen.



Eilisten läksiäisten jälkeen olo oli tosi epätodellinen enkä vaan voinu uskoo että näin mun kaverit just vikaa kertaa. 

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard <3  


Huomenna ois vielä hyvästien sanominen perheelle, paljon itkemistä ja sitten suuntana maailma. Lennän ensin Singaporen ja Melbournen kautta Aucklandiin, missä mulla on valmennusviikonloppu muiden yfu-vaihtareiden kanssa. En oo ikinä matkustanu noin kauas tai edes vaihtanut konetta yksin. Onneks ainakin aluksi matkassa on muitakin vaihtareita, eli ihan koko matkaa ei tarvitse selvitä yksin.
Kauas on pitkä matka, mutta kyllä mä pärjään !


Ens kerralla kirjottelenkin kuulumisia sitten tuolta maailman toiselta puolelta!

3 kommenttia:

  1. :( <33 toi vika kuva tost kortist on niin kiva noilla rebekan kakkuläiskillä :D mut pus ihana postaus

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oii kiitos essi <3 ja eisemitää se on silti ihana : D

      Poista
  2. Kauas on pitkä matka TOTTA

    VastaaPoista