maanantai 18. heinäkuuta 2016

17 000 km away

Eka viikko Christchurchissa mun hostperheen luona on nyt takana. Lähin Suomesta 11 päivää sitten, mutta tuntuu ku siitä ois ikuisuus. Kaikki on muuttunu ihan täysin ja ihan hullua ajatella että kaks viikkoa sitte elin vielä ihan normaalia elämää kotona.

Näiden ekojen päivien aikana mulle on näytetty paikkoja täällä, oon tutustunu uusiin ihmisiin ja alkanut pikkuhiljaa totuttautumaan tähän elämään. Kaikki on tosi hyvin, mun host perhe on ihana, niinku kaikki muutkin ihmiset tällä puolella maailmaa tuntuu olevan. Ens viikolla alkaa koulu, mitä odotan aika innolla ja varsinkin sitä, kun muutaman viikon päästä koulussa järjestetään formal eli näiden versio jenkkien promista. Mekko (ja date ...) puuttuu vielä, mutta tällä viikolla ois suunnitelmissa lähteä etsimään

Käytiin kävelemässä mun host siskon kanssa täällä ihan meidän talon lähistöllä ja en voi valittaa maisemista! Paloheinän mäki ei ihan voita näitä näkymiä





Christchurchin keskustastakin löytyy ihania kuvauspaikkoja, missä kävin kiertelemässä mun kaverin kanssa. Vaikka täällä on talvi, niin sää on tosi hyvä eikä oo mitään ongelmaa viettää aikaa ulkona pelkässä neuleessa ja farkuissa. Täällä ihmiset on muutenkin ulkona tosi paljon, joka paikassa näkyy lenkkeilijöitä, pyöräilijöitä tai ihmisiä muuten vaan ulkona (pelaamassa pokemon gota ... ) kavereiden tai perheen kanssa




Vielä lopuksi kuvia Oamarusta, joka on parin tunnin ajomatkan päässä Christchurchista etelään. Ajettiin sinne mun hostäidin, -siskon ja sen kaverin kanssa ja vietettiin siellä päivä kierrellen kaupungilla ja rannalla ja illalla käytiin kattomassa pingviinejä.









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti