torstai 27. lokakuuta 2016

paluu arkeen

Tässä viime päivinä on tapahtunu hirveesti kaikkea ja oon ollu tosi kiireinen. Tähän kiireeseen on mahtunut paljon kavereiden kanssa hengailua, kahvilakäyntejä, hyvää ruokaa (tottakai ...) uusia ihmisiä, surffausta, kajakoimista, jääkiekkoa (uskokaa tai älkää tulin tänne asti katsomaan jääkiekkoa), aurinkoisia päiviä ja ekat rusketusrajat. Ja tää tyttö täällä on taas ihan mielettömän onnellinen.



Mun loman vikat päivät meidän mahtavan South Islan tripin jälkeen sujui ihanasti kotona kipeenä. En tiiä millon mulla on viimeks ollu niin jäätävä flunssa, mutta meiän reissu oli kyllä ehdottomasti sen arvonen! Päätin tsempata viimeseen asti niin että kotona sain sitte sairastaa kun ei ollut muutakaan tekemistä.. 

Kuvitelkaa miltä tuntui ensin viettää elämän parhaat kymmenen päivää niin että koko ajan oli jotain tekemistä ja ihmisiä ympärillä. Ja sen jälkeen kököttää kolme päivää yksin kotona. jee. Olin aika innoissaan kouluun palaamisesta, ainakin pääsisin näkemään kavereita. Ootin ihmisten näkemistä, mutta olin vielä tosi väsynyt kaiken sen sairastamisen jälkeen ja varmaan koko ekan viikon koulussa olin aika kärttynen ja fiilis ei siitä hirveesti parantunu. Eli totta puhuen mun paluu arkeen ei ollu ihan kauheen hehkeä 


Sitten kun pääsin eroon ainakin pahimmasta flunssasta ja aloin sopimaan menoja koulun ulkopuolelle, elämä alko taas olla paljon hauskempaa. Katoin just mun kalenteria ja tajusin miten kiireinen oon onnistunut olemaan. Joka päivä on ollut jotain aktiviteettiä, yleensä kavereiden kanssa, tai sitten host perheen kanssa. Mutta mulla ei oo melkeen yhtään kuvia viime ajoilta, kaipa mä oon vaan onnistunut elää niin hetkessä että on niiden hetkien ikuistaminen on unohtunu. 

Perjantaina mulla oli mun eka surffitunti täällä! Ilmottauduin mun koulun kautta surffitunneille. Ootin tätä innolla, koska aikasemmat kokemukset on ollu tosi hauskoja, ja sitä se oli tälläkin kertaa! Ei kyllä mennyt ihan putkeen, mutta tärkeintä on että oli hauskaa. Ja mulla on nyt koko kesä aikaa harjotella !
Surffitunnin jälkeen päätettiin jäädä vähäks aikaa rannalle kavereiden kanssa. Käytiin ostamassa ruokaa ja kiivettiin kalliolle istuskelemaan ja syömään. Ei todellakaan huono tapa alottaa viikonloppu <3 




Lauantaina juhlittiin intialaista valon juhlaa Diwalia. Mentiin kaveriporukalla paikalliseen isoon tapahtumaan, oli tosi hyva kokemus! Niin paljon iloisa ihmisiä, hyvää musiikkia, tanssimista ja esityksiä. 


Nyt on meineillään vikat viikot koulua, jonka jälkeen täällä alkaa koejakso, mihin mä en osallistu, eli mä oon jo malkein kesälomalla! Seuraavan kerran palaan kouluun tammikuussa Australian puolella.
Kokeiden jälkeen kaikki pääsee kesälomalle, ja ollaan suunniteltu paljon kaikkea hauskaa mun kavereiden kanssa. Oon ihan varma että tästä kesästä tulee ihan mahtava ja ikimuistonen, nyt pitää nauttia viimeisistä kuukausista Uudessa-seelannissa !




ps tässä kuva mun kesäkoulupuvusta


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti