maanantai 10. huhtikuuta 2017

holidays

Ykköjakso, ekat kymmenen viikkoa koulua on nyt takana ja oon (taas vaiheeksi) lomalla. Khaden viikon lomaksi mulle oli paljon suunnitelmia, ja ensimmäisen viikon aikana oon ollut tosi kiireinen. Perjantai-iltana mentiin ulos illalliselle kavereiden kanssa, koska yksi meistä vaihtareista oli palaamassa kotiin. Ihan uskomatonta miten nopeasti tää aika on mennyt. Muistan vieläkin sen ekan koulupäivän ja siitä ei todellakaan tunnu olevan kolmea kuukautta. Ja kohta onkin sitten mun vuoro…

Loma jatkui sleepoverilla ja leffamaratonilla kavereiden kanssa. Seuraavana päivänä menin mun hostäidin kanssa snorklaamaan Reef Biologist-tapahtumaan, missä päädyttiin pelastamaan koralliriuttaa. Multa meni vähän ohi mitä varten me siellä oltiin, mutta anyway tuli hyvä omatunto kun nyt oon tehnyt jotain hyvää Great barrier reefin pelastamiseksi. Vietettiin koko loppu päivä samalla saarella (Magnetic island) missä snorklattiin, syötiin picniclounas rannalla, ajeltiin ympäriinsä ja illalla kun odoteltiin lauttaa, istuttiin auton lavalla ja soittetiin ukulelea. Mulle jäi tän päivän jälkeen tosi hyvä fiilis ja vaikka olinkin tosi väsynyt snorklauksen, uimisen ja kaiken ulkona olemisen jälkeen, olin illalla väsynyt mutta onnellinen.

Seuraavaksi vuorossa oli roadtrip Mission Beachille, joka on noin kolme tuntia pohjoiseen Townsvillestä. Tarkoitus oli suunnata etelään Airlie beachille, mutta kiitos Debbie-syklonin, ei päästykkään sinne.. Meillä oli kuitenkin tosi hyvät kaksi päivää ja ehdittiin nähdä paljon paikkoja pohjois-Queenslandista.

Keskiviikkona aamulla matkattiin taas Magnetic Islandille, tällä kertaa kavereiden kanssa. Tää on tosi suosittu turistikohde, enkä kyllä yhtään ihmettele! Niin kauniita rantoja ja upeita maisemia! Mulla ei ollut enään niin ulkomaailainen olo (jos näin voi sanoa) kun koko saari oli täynnä reppureissaajia eri puolilta maailmaa ja joka paikassa kuuli erilaisia aksentteja.


Torstai ja perjantai menivät mukavasti kavereiden kanssa aikaa viettäen. Auringon ottoa, uimista rannalla, fancya lounasta, kajakointia host äidin kanssa ja kaikkea muuta mukavaa. Loppuviikosta olikin sitten aika pakata ja valmistautua viikon mittaiselle matkalle Gold coastille, jossa vietän toisen lomaviikon. Tästä reissusta enemmän ensi kerralla

















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti