lauantai 18. helmikuuta 2017

17/02/2017

Tää perjantai oli ihan superkiva päivä. Aamulla tavallisen koulupäivän aloittamisen sijaan minä ja muut vaihtarit ajettiin muutaman opettajan kanssa Townsvillen eläintarhaan, BIllabong sanctuaryyn. Vietettiin siellä koko aamupäivä ja syötiin barbeque-lounas, jonka jälkeen matka jatkui uinnille Alligator Creekille.
Iltapäivällä ehdin just ja just käydä suihkussa kotona ja sitten olikin aika lähteä mun kaverin luo laittautumaan. Illalla meidän koulu järjesti Valentine's day ballin, eli pienimuotoiset tanssiaiset. Ilta oli ihan mahtava. Paikalla oli bändi soittamassa, kaikki oli laittautuneita ja fiilis oli tosi hyvä. Illalla olin ihan poikki kaiken kävelemisen, ulkona olemisen ja tanssimisen jälkeen. Mutta oli kuitenkin sen arvoista, pääsin nukkumaan tosi hyvillä mielin.


       


 Billabong sanctuary on iso eläintarha tai wildlife centre Townsvillessä. Ensin meille oli opastettu kierros jonka aikana saatiin ottaa kuvia erilaisten eläimien kanssa (koala oli ehdottomasti mun suosikki !) Mä en todellakaan tykkää käärmeistä, mutta uskaltauduin kuitenkin ottamaan pitelemään yhtä ja ottamaan kuvan sen kanssa. Ei tullut mitään malliotoksia, koska sillä hetkellä kun sain sen käärmeen siihen mun hartioille mun naama muuttui ihan järkyttyneeksi, huomaatte varmaan kuvista. Mutta mä tein sen, nyt ei enään ikinä toivottavasti tarvii koskea yhteenkään käärmeeseen...
Meidän kierrokseen kuului myös kenguruiden syöttämistä, paljon erilaisia lintuja ja viimeisenä meille näytettiin miten krokotiilejä ruokitaan. En todellakaan haluaisi törmätä yhteen sellaiseen luonnossa.

Lounaan jälkeen suunnattiin siis uimaan Alligaton Creek nimiseen paikkaan. Täällä oli ihan mielettömän kaunista ja vesi oli ihanan viileetä ja virkistävää kuumana päivänä. Eikä se ollut edes pitkän ajomatkan päässä, joten toivottavasti pääsen tänne vielä joskus uudestaan mun host perheen kanssa.














Illalla koulussa oli siis Valentine's day ball. Hommasin mekon aiemmin ja tällä viikolla (äiti älä huoli se oli alennuksessa) ja olin tosi innoissani kun pääsin viettämään tän illan kaikkien uusien kavereiden kanssa. Meillä oli tosi hauskaa, rakastan sitä kun kaikilla on hyvä fiilis ja kaikki tanssii ja viettää aikaa yhdessä. Illan aikana tuli otettua _paljon_ kuvia mutta niistä aika harvat onnistui.. laitetaan huonon valaistuksen piikkiin





It was a great night <3

Aino xx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti